Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2006

Garantie: Nee
47168 Mls
.
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Suzuki DL 650 V-Strom ABS Touring, bomvol opties !!


- Kenteken: MZ-LN-65
- Merk: Suzuki
- Model: All-Road
- Tellerstand: 47168 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 645 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 49 kW / 67pk
- Ledig gewicht: 203 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Breed stuur
- Handkappen
- Middenbok
- Topkoffer

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Skiteplate
- Valbeugelsset
- Varioscreen


In een nette staat verkerende en goed onderhouden Suzuki V-Strom DL 650 ABS Touring,Deze V-Strom zit vol met fraaie opties !!!

Prijs is een zo meenemen prijs. Eventueel rijklaar maken inclusief garantie kost € 250,- extra.

De V-Strom Specialist is 7 dagen & 7 avonden per week geopend op afspraak !!

Altijd 30 Suzuki V-Strom's op voorraad !!!!

Vragen ? Bel Niels: 06-13355284 !

Tot ziens in onze showroom ! De koffie staat klaar.

www.vstromspecialist.nl

V-Strom Specialist
De Drie Kronen 1
1601 MT Enkhuizen
0613355284
verkoop@vstromspecialist.nl

www.vstromspecialist.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Breed stuur, Handkappen, Middenbok, Skiteplate, Topkoffer, Valbeugelsset, Varioscreen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
V-Strom Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion