Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2012

Garantie: Ja
37541 Km
WIT
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

Motoren onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie en inruil is helaas op deze motoren niet mogelijk.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoport Assen / Ducati Assen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion