Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
QEB METALLIC OORT GRAY NO.3
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelreeks: okt. 2023 - 2025
Koppel: 78 Nm
Tankinhoud: 20 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

De nieuwste Suzuki V-Strom 800 direct uit voorraad leverbaar!
Naast de DE uitvoering is dit de meer weg georiënteerde versie. Verschillen met de DE uitvoering zijn de gietwielen met 19 inch voorwiel (de 800DE heeft spaakwielen en 21 inch voorwiel), zithoogte is 825 mm (800DE 855 mm) en een hoger windscherm dan de DE uitvoering.

Elke nieuwe Suzuki wordt geleverd met 6 jaar fabrieksgarantie en 10 jaar mobilitietsgarantie.

= Bedrijfsinformatie =

Op alle biedingen en/of vragen via Marktplaats of wat voor kanaal dan ook wordt altijd door ons op gereageerd.
Ben je deze motor aan het bekijken op Motoroccasion of een andere site waar je geen film of veel meer foto`s van de motor kunt zien? Ga dan snel naar www.motoportalmere.nl om meer foto`s en een film van de motor te bekijken.
Of bekijk de film op 'MotoPort Almere TV' op YouTube!

Wanneer u voor deze motor een MotoPort NoRisk verzekering met WA-beperkt Casco of All-Risk dekking afsluit ontvangt u:
- GRATIS pechservice inclusief eigen woonplaats.
- Hoge instapkorting
- Tot 80%no-claimkorting
- Geen alarmverplichting!
- 3 jaar aanschaf- of taxatiewaardevergoeding mogelijk. Geen afschrijving!
- Accessoires tot 1.500,- euro gratis meeverzekerd
- Schade aan helm en kleding tot 1.500,- euro per opzittende gratis meeverzekerd

Ben jij helemaal gek van motoren en op zoek naar een nieuwe uitdaging of ken je iemand in je omgeving? Aarzel niet en neem contact op voor een passende functie in ons bedrijf!
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, LED achterlichten, LED koplampen, Metaalkleur, Start/stop systeem, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Almere
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion