Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA - 2018

Garantie: Nee
19767 Km
GRIJS
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki DL 650 V-Strom XT ABS


- Kenteken: 84-MX-LB
- Merk: Suzuki
- Model: All-road
- Tellerstand: 19767 KM
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 645 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 52 kW / 71pk
- Ledig gewicht: 216 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- LED achterlichten
- Motorblokbeschermer
- Topkoffer
- Valbeugelset
- Windscherm
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Handkappen
- Middenstandaard
- Two-tone parelmoerkleur

Veiligheid

- ABS
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Traction Control


plaatje van een motor!

zelf uit België geïmporteerd van de 1e eigenaar!

motor is in topstaat! staat op nieuwe bandenset!

XT uitvoering met spaakwielen 
HEED valbeugels en motorblokbeschermer

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Handkappen, LED achterlichten, Middenstandaard, Motorblokbeschermer, Topkoffer, Traction Control, Two-tone parelmoerkleur, Valbeugelset, Windscherm, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion