Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 XTA ADVENTURE - 2020

Garantie: Ja
15900 Km
Wit
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki DL 1000 XTA

- adventure uitvoering met spaakwielen
- ABS
- boordcomputer
- valbeugels
- handkappen
- onderbak
- middenbok
- tassen rondom valbeugels
- zijkofferset
- kofferrek met snelsluiting ( gemakkelijk monteren en demonteren )
- topkoffer
- tanktas
- diverse kleine accessoires
- onderhoudsboekjes/historie aanwezig
 
  • Levering motorfiets door heel nederland mogelijk tegen gunstig tarief
  • 10 dagen gratis verzekerd





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Sipma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion