Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 XTA ADVENTURE - 2019

11816 Km
Geel / Zwart
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Wij berekenen geen aflever kosten.

Prijs is Incl: Onderhoudsbeurt, 6 maanden garantie, volle tank brandstof.

Extra`s:
ABS
Traction controle
Originele 3-delige adventure kofferset
Valbeugel set Hepco & becker
Origineel handkap set
Middenstandaard
Zij jiffy verbreder

Informatie:
Voorzien van nieuwe set banden
XT uitvoering met spaak wielen
Bewijs van uitgevoerd onderhoud bij 9458km aanwezig.
Instructie boekje aanwezig

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938

  • Financiering via NU motor rijden mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion