Nieuwsbrief:

SUZUKI  RM-Z 450 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Geel
suzuki - rm-z-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Maak kennis met de nieuwe versie van de Suzuki RM-Z450. Een Suzuki crossmotor die nieuwe maatstaven zet in de allerhoogste MX-klasse! De Suzuki RM-Z450 onderscheidt zich door een scherpe MXGP-look en nog betere prestaties van krachtbron en rijwielgedeelte.
Bij de ontwikkeling van de Suzuki RM-Z450 is uitgegaan van Suzuki’s unieke filosofie ‘Run, Turn and Stop’:

Run – een 450 cc-motor met meer vermogen en meer koppel in het gehele bereik, een verbeterde gasrespons en tractiemanagement, en een verfijnder functionerend S-HAC-systeem (Suzuki Holeshot Assistent Control).

Turn – een lichtgewicht frame, een swingarm, aangescherpte prestaties van de telescopische Showa-voorvork, een innovatieve Showa Balance Free Rear Cushion-monoschokdemper (BFRC), Bridgestone-banden en een aluminium Renthal Fatbar-stuur voor een perfecte controle.

Stop – een remsysteem dat profiteert van een grotere voorremschijf.

De RM-Z450 is de snelste, felste en best sturende crossmotor van Suzuki.
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion