| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 54° V-twin |
| Boring x slag | 112 mm x 112 mm |
| Cilinder inhoud | 1783 cc |
| Comp. verhouding | 10.5:1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Injectie |
| Ontsteking | electrisch |
| Vermogen | 125 pk / 92 kW bij 6200 tpm |
| Max. koppel | 160 Nm bij 320 tpm |
| Koppeling | droge multiplaat koppeling |
| Versnellingsbak | 5 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 19 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | nee |
| Frame | |
| Vering voor | telescopische UPS voorvork, schroefveren, oliegedempt, veerweg 130 mm |
| Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 118 mm |
| Remmen voor | dubbele 310 mm schijf |
| Remmen achter | enkele 275 mm schijf |
| Voorband | 130/70R18M/C 63V |
| Achterband | 240/40R18M/C 79V |
| Wielbasis | 1715 mm |
| Lengte | 2485 mm |
| Breedte | 940 mm |
| Hoogte | 1180 mm |
| Zithoogte | 700 mm |
| Drooggewicht | 319 kg |
| Leverbare kleuren | Wit, Zwart |
| Beschrijving | Het high-tech 1800cc V-Twin motorblok levert gecombineerd met het Suzuki Dual Throttle Valve injectiesysteem (zelfde als op de GSX-R serie) een vermogen van maarliefst 130pk en een krachtig koppel van 160Nm. Dit maakt de Intruder M1800R één van de krachtigste cruisers in de markt! Naast het krachtige motorblok maken de sportieve upside-down vering, de radiaal gemonteerde remklauwen en de extreem brede achterband (240mm) de M1800R tot een heuse powercruiser. |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken