Nieuwsbrief:

SUZUKI  INTRUDER C 1800 R/T LC - 2008

Garantie: Ja
43273 Km
Zwart
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
suzuki - intruder-c-1800-r-t-lc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki VLR 1800 Intruder bouwjaar 2008 43273 km.
Van origine Nederlandse motorfiets in mooie staat voorzien van windscherm, spotlights, valbeugels en tassen.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
80 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes

 
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gerrits Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2024 Motoroccasion