Nieuwsbrief:

SUZUKI  HAYABUSA 1300 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om de nieuwste Suzuki GSX-1300R Hayabusa. Leverbaar in 3 kleurstellingen.

Inclusief 6 jaar garantie!

Een heel nieuw niveau van snelheid, kracht en prestaties.
Bij de lancering van de allereerste Hayabusa in 1999 ging er een schok door de motorwereld. De Suzuki GSX-1300R kreeg de titel van ‘snelste productiemotorfiets ter wereld’, met zijn topsnelheid van meer dan 300 km/h.
Met de komst van de Hayabusa was er ook een heel nieuwe motorcategorie ontstaan: de ultieme sportmotor. Nu introduceert Suzuki de derde generatie van de inmiddels legendarische motor.
Met de allerlaatste technische innovaties die zorgen voor meer controle en comfort, een nieuw en toch herkenbaar design en nog betere prestaties, is de nieuwe Hayabusa het ultieme voorbeeld van het vakmanschap van Suzuki.

Prestaties
Meer vermogen en koppel bij lage toerentallen en tegelijkertijd toch voldoen aan de strenge Euro 5-emissienorm. Met die opdracht ging het team van Suzuki aan de slag. De nieuwe Suzuki Hayabusa erft de 1,340cm3 vloeistofgekoelde viercilinderlijnmotor, die voor de nieuwe generatie ingrijpend onder handen is genomen.
Het resultaat is een vermogen van 140kW (190 pk) bij 9.700 toeren en een koppel van 150 Nm bij 7.000 toeren. Ondanks dat zijn voorganger met 145 kW (197 pk) krachtiger was, zijn de prestaties verbeterd en met name bij lage en middelhoge toeren. Sprintte de vorige Hayabusa in 3,4 seconden naar 100 km/h, doet de nieuwe het twee tienden sneller, in 3,2 seconden. De topsnelheid blijft al sinds 2001 gelijk: 299 km/h.
Opties en Accessoires:
Inclusief 6 jaar garantie!, 0 tot 100km/h in 3,2 seconden, Active Speed Limite, Anti-lift control (10 standen en uitschakelbaar), Bi-directional Quick Shift System (2 standen en uitschakelbaar), Easy Start syteem, Elektronische Cruise control, Engine brake control (3 standen en uitschakelbaar), Euro5-emissie, Hill Hold Control System, Launch control (drie standen), LED Achterlicht met geïntegreerde LED knipperlichten, Low RPM Assist, Motion Track Brake System Combined Brake System, Multi LED Koplamp, Nieuw TFT scherm met o.a. hellingshoek weergave, Power modes (3 standen, RAM Air Direct, Ride by Wire, Slope Dependent Control System, Traction control (10 standen en uitschakelbaar)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion