Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 950 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC MAT BL
suzuki - gsx-s-950
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 72 maanden

Scherp sturen en volop koppel, dat valt direct op als je met de nieuwe Suzuki GSX-S950 wegrijdt. Een sportieve blikvanger omdat hij dezelfde indrukwekkende styling heeft als de GSX-S1000. De GSX-S950 is ook een prima motorfiets voor jongere rijders, want hij is leverbaar in A2-uitvoering met 35 kW (48 pk). Ook dan levert hij veel bruikbaar koppel bij lage en middelhoge toerentallen. Dat merk je aan de alerte reactie op het gas en aan de souplesse waarmee hij accelereert.

De GSX-S950 heeft hetzelfde agressieve design als de GSX-S1000, zoals onder meer de opvallende verticaal geplaatste LED-koplamp. Het rijwielgedeelte zorgt voor messcherp en uiterst gemakkelijk sturen en veel stabiliteit bij hogere snelheden. Logisch, want het stamt regelrecht van het geprezen rijwielgedeelte van de GSX-S1000 af. De motorfiets is heel compleet met onder meer een slipperclutch en andere opvallende extra’s die in dit segment zeker niet vanzelfsprekend zijn. Je kunt de GSX-S950 verder geheel naar eigen smaak samenstellen met een breed assortiment aan accessoires.

De nieuwe GSX-S950 biedt motorrijders een heel volwassen rijervaring. Hij heeft immers de krachtige 999 cm3 viercilinder van de GSX-S1000, die nu 70 kW (95 pk) of 35 kW (48 pk) levert. Samen met het hoge maximumkoppel van 76 Nm voor de 35 kW-variant (96 Nm voor de 70 kW-variant) maakt van de GSX-S950 een topper in het A2-segment.

Eigenlijk krijg je een motorblok dat is ontwikkeld om races te winnen, want het stamt af van de GSX-R1000. Je kunt dus rekenen op state-of-the-art technologie en een ontembare drang om te presteren. Het hoge koppel merk je direct en door ride-by-wire technologie reageert het blok krachtig en soepel op de gashendel. Bij een op groen springend verkeerslicht ben je als eerste weg. Vaak zelfs even vlot als zwaardere motorfietsen met meer topvermogen. Met een tankinhoud van maar liefst 19 liter en een gunstig brandstofverbruik profiteer je bovendien van een flinke actieradius tussen de tankbeurten.

De GSX-S950 krijgt hetzelfde agressieve design mee van zijn krachtigere broer. Enkele uiterlijke verschillen zorgen voor het onderscheid van de GSX-S1000. Zo heeft de GSX-S950 een zilverkleurige voorvork, witte letters in de LCD-display en wordt hij behalve in een blauwe variant ook geleverd in het wit met rood of in een gave mat zwarte variant. Het LED-achterlicht en de dubbele verticale LED-koplamp zorgen voor een herkenbaar eigen uitstraling.

Standaard is de GSX-S950 uitgerust met een elektronicapakket met het Suzuki Easy Start System, ABS, Low RPM Assist en het Suzuki Traction Control System (STCS). Dit laatste systeem heeft drie standen en is ook volledig uit te schakelen. Ook een slipperclutch is standaard, waardoor terugschakelen bij hard remmen geen doorslippend achterwiel oplevert. Dat maakt het insturen bij een bocht stabiel en vertrouwd. Het Suzuki Clutch Assist System zorgt voor een fijne en soepele bediening van de koppeling.

Je kijkt uit op een compacte en sportief gelijnde cockpit waarin je een groot LCD-display ziet die je duidelijk en goed afleesbaar informeert over onder meer toerental, snelheid, versnelling, verbruik en resterende actieradius. De LCD-display informeert je ook over de gekozen modus voor de traction control. Er is zelfs een lap timer als knipoog naar het circuit, naar de roots van het energieke en sportieve motorblok.



Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion