Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 GX - 2025

Garantie: Ja
450 Km
Groen
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki GSX-S1000GX

Dé allereerste crossover van Suzuki. Hij deelt zijn kernelementen met andere modellen in de GSX-S-line-up en voegt daar een unieke zitpositie en onder meer elektronisch geregelde vering en demping aan toe. Tel daar ook Superbike-prestaties, topcomfort, diverse rijmodi, cruise control en uitgebreide connectiviteit bij op en het resultaat is een Supreme Sport Crossover. Die moet je simpelweg ervaren.

De nieuwe Suzuki GSX-S1000GX is Suzuki’s visie op wat een luxueuze crossover moet bieden: luxe, comfort, sportiviteit en topprestaties. Dankzij de unieke samenstelling en de unieke zithouding valt hij precies tussen de Sport Tourers en Adventure Tourers in. Het is de ultieme sportieve motorfiets waarmee de berijder alle kanten op kan. Of dat nu voor een enerverende rit op een bergweg is of juist een lange roadtrip. Alleen of met passagier, met of zonder bagage; de GX staat zijn mannetje.

De nieuwe Suzuki GSX-S1000GX is Suzuki’s visie op wat een luxueuze crossover moet bieden: luxe, comfort, sportiviteit en topprestaties. Dankzij de unieke samenstelling en de unieke zithouding valt hij precies tussen de Sport Tourers en Adventure Tourers in. Het is de ultieme sportieve motorfiets waarmee de berijder alle kanten op kan. Of dat nu voor een enerverende rit op een bergweg is of juist een lange roadtrip. Alleen of met passagier, met of zonder bagage; de GX staat zijn mannetje.

  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
ABS, Traction control, Bi-directionele Quickshifter, Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α), Suzuki Advanced Electronic Suspension, Smart Cruise Control, 6.5-inch fullcolour TFT-scherm, Smartphone-connectiviteitsmodule.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion