Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 GT - 2024

€ 16.499,- € 17.999,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om het nieuwe 2024 model Suzuki GSX-S1000GT
Inclusief 6 jaar garantie!

• Krachtigste en lichtste sport-tour machine in zijn klasse
• Met aluminium frame en swingarm afgeleid van de GSX R1000
• Uitgebreid pakket aan assistentiesystemen, inclusief Cruise Control, Bi-directional Quickshifter, drie rijmodi en vijf standen tractiecontrole
• Suzuki Clutch Assist & Low RPM Assist
• Groot (6,5 inch) full colour TFT-scherm
• Standaard smartphone connectiviteitsmodule via Suzuki mySPIN (voor navigatie, telefoonfuncties en muziek via het TFT-scherm)
• Ruime keuze aan accessoires, o.m. geïntegreerde zijkoffers (36 liter per stuk), touringwindscherm, handvatverwarming etc.
• Keuze uit drie stijlvolle kleurstellingen
Opties en Accessoires:
ABS, Clutch & Low RPM Assist, Cruise control, Rijmodi, Stijlvolle kleurstellingen, Suzuki MySpin, TFT Display, Traction control, Up&Down quickshifter, Kofferset, Stickerset,  Veel beschikbare accessoires!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion