Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki GSX600F.
Bouwjaar 2006.
54dkm gelopen.
Loopt en rijdt goed.
Prima staat.
Banden goed.
Met handvatverwarming.
Sportdemper met db-killer.
Paar plekjes op het linker kuipdeel.
Kofferrek met eventueel een topkoffer.
Inruil mogelijk.
- VOF NINEMOTORS.
Kijk voor meer motorfietsen op de website.
Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
www.ninemotors.nl
nimot@quicknet.nl
Westerboekelweg 11H
1718MJ Hoogwoud
0644728865
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht/oliegekoelde (SACS) viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 62,6 mm x 62,6 mm |
Cilinder inhoud | 600 cc |
Comp. verhouding | 11,3 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburatie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 80 pk / 58,7 kW bij 10.500 tpm |
Max. koppel | 55,2 Nm bij 9.500 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 205 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 142 mm |
Remmen voor | dubbele 290 mm schijf, tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 150/70 ZR 17 |
Wielbasis | 1.470 mm |
Lengte | 2.135 mm |
Breedte | 745 mm |
Hoogte | 1.195 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 208 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Suzuki GSX 600 F heeft een sportief vier cilinder blok met vier kleppen per cilinder. De royale buddy seat en de ruime zitpositie maken deze GSX 600 F geschikt voor gebruik met een duo passagier. De koplamp schakelt uit tijdens starten. Leverbare kleuren blauw/wit en rood. |
 | Hoogwoud, Noord-Holland |
 | 06-44728865 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken