Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 - 2014

Garantie: Nee
17436 Km
ZWART
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki GSR 750 ABS


- Kenteken: 59-MD-VH
- Merk: Suzuki
- Model: Tour
- Tellerstand: 17436 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 749 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R749
- Vermogen: 78 kW / 106pk
- Ledig gewicht: 200 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Motorblokbeschermer

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Korte kentekenplaathouder
- Originele onderdelen aanwezig
- Sportuitlaat (met e-keur)

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht
- Stuurdemper


Zeer nette motor!!
vrijwel in nieuwstaat

deze originele Nederlandse motor komt van de 1e eigenaar

Bodis dubbele einddemper met uitneembare DB killer
Rizoma stuur
korte plaathouder
motorblokspoiler

alle originele onderdelen aanwezig!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Motorblokbeschermer, Originele onderdelen aanwezig, Sportuitlaat (met e-keur), Stuurdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion