Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 600 - 2006

33108 Km
N.v.t.
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Beschrijving
Suzuki GSR 600 van bouwjaar 2006 motorfiets heeft net een grote onderhoudsbeurt gehad en een nieuwe brandstofpomp.
Tevens zit er een nieuwe achterband op en zijn ketting, tandwielen en voorband zo goed als nieuw.

Verder zit er een groot onderdele van de onderhoudsgeschiedenis bij aan facturen.

Algemene gegevens
Kilometerstand: 33108
Motortype: Viertakt viercilinder in lijn
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Zilver/Zwart

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 599.4 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 68 KW / 90 pk
Koppel: 64.6 NM
Droog gewicht: 183 kg






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Erison Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion