Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Beschrijving
Suzuki GSR 600 van bouwjaar 2006 motorfiets heeft net een grote onderhoudsbeurt gehad en een nieuwe brandstofpomp.
Tevens zit er een nieuwe achterband op en zijn ketting, tandwielen en voorband zo goed als nieuw.
Verder zit er een groot onderdele van de onderhoudsgeschiedenis bij aan facturen.
Algemene gegevens
Kilometerstand: 33108
Motortype: Viertakt viercilinder in lijn
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Zilver/Zwart
Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 599.4 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 68 KW / 90 pk
Koppel: 64.6 NM
Droog gewicht: 183 kg
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder |
Boring x slag | 67|42,5 |
Cilinder inhoud | 599,4 |
Comp. verhouding | 12,5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie 38 mm |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | instelbare 43 mm telescopische voorvork |
Vering achter | 7 traps instelbare monoshock |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | MT 3.5 x 17M/C |
Achterband | MT 5.5 x 17M/C |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | 2.090 |
Breedte | 795 |
Hoogte | 1.075 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 183 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Erison motoren bestaat sinds 2005 en na het openen van onze motorzaak werd er in 2006 ons eigen raceteam opgericht met Eric’s jongste zoon Lesley als coureur. Dat heeft geresulteerd in ontelbare ervaringen en zeer geavanceerde kennis van de motorfiets. Het hoogtepunt van het raceteam werd in 2016 ervaren met het behalen van de ONK en Benecup Supersport 600 titel.
Momenteel runt Lesley het progressieve motorbedrijf. Al onze race belevenissen en kennis vloeien dan net als onze passie voor motoren door onze winkel heen. Deze passie en kennis willen wij graag met u delen, dus kom gerust eens langs voor een bakje koffie!
| Almelo, Overijssel |
| 0546-565991 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken