 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 98 (34)|72(25)|12000 |
Max. koppel | 64.7(47)|9600 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Deltabox |
Vering voor | Conventionele telescopische voorvork 43 mm, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2090 |
Breedte | 775 |
Hoogte | 1075 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 208 (rijklaar), |
Leverbare kleuren | Zwart, Metallic grijs, Wit |
Beschrijving | Suzuki zette in 2006 de trend met de introductie van de nieuwe GSR, het 600cc broertje van de nieuwe B-King. Een perfecte combinatie tussen Europese styling en technologisch hoogstaande Japanse techniek: Modern art meets race technology.
De GSR, een hoog vermogende, totaal vernieuwende sports-naked met een originele, innovatieve styling en een ongeëvenaard rijcomfort. Technologisch en qua afwerking de meest geavanceerde motorfiets in zijn klasse, het product van het trendsettende Suzuki. |