Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1250 A - 2009

Garantie: Ja
71340 Km
Zwart
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki GSF 1250 ABS in super mooie staat en deze motor heeft ook nog vele mooie opties waaronder:
-Speciale handgrepen verstelbaar en handvaten
-Volledige onderkuip
-Spiegel verbreders
- LSL stuur
-Getinte ruit met een flip over
-3 delige kofferset
-Middenbok
-Sportuitlaat carbon
En dit alles voor de super scherpe meeneemprijs !
  • WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT

    De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!

    wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.

    Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE

    Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een  kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.

    Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !

    Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.

    OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !

    Motorhuisbrabant
    Lannerstraat 9
    5011 ET Tilburg

    www.motorhuisbrabant
    info@motorhuisbrabant.nl

    013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u

    BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Brabant
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion