Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SUPER METEOR 650 - 2025

Nieuw
Celestial Red, Celestial Blue
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Super Meteor 650 is de langverwachte volbloed cruiser, was voor het eerst te zien op EICMA 2022. Een ding is zeker, de Royal Enfield Super Meteor 650 tilt Royal Enfield’s 121-jarige erfenis van het produceren van gave motorfietsen naar een hoger niveau.

Gebaseerd op de veelgeprezen 650 twin-motor, geoptimaliseerd voor touring en een nieuw chassis ontwikkeld voor comfortabele en ontspannende lange ritten op de weg. Met de Super Meteor 650 zet Royal Enfield zijn traditie in het bouwen van eersteklas cruisers voort. 

Ultieme cruiserstijl, soepel en krachtig

De Super Meteor 650 is de ultieme cruiser, die overzichtelijke bedieningselementen en instrumenten combineert met ontspannen rijvriendelijke ergonomie. Hij draait behendig met grote stabiliteit op de snelweg en boeiend plezier op de bochtige weg. De soepele motor levert veel koppel en de coole retrostijl is doordrenkt met het direct herkenbare DNA van de Royal Enfield.

De Super Meteor 650 is gemakkelijk te manoeuvreren en praktisch, met het silhouet van de volbloed cruiser, met een lage houding en pluche “smalle” stoel, kraakt de met gemak kilometers. Een grote brandstoftank vergroot het bereik van de en brede tubeless banden op lichtmetalen velgen zorgen ervoor dat de betrouwbaar en veilig is bij hoge snelheden.

Het blok van de Royal Enfield Super Meteor 650

Het blok is een bekende. Deze werd eerder gebruikt in Interceptor 650 en Intercontinental 650 GT. De 648 cc luchtgekoelde /oliegekoelde parallelle twin-motor is ontworpen voor het moderne rijden. Deze motor ontwikkelt maar liefst 47 pk bij 7150 tpm en maximaal 52 Nm koppel bij 5250 tpm.

Het geheim van de nieuwe motor ligt in het krachtoverbrengingssysteem. Soepele gasrespons zorgt voor voldoende vermogen over het hele toerentalbereik. Zo kun je gemakkelijk deelnemen aan het stadsverkeer of cruisen op de openbare weg.

Details over de Super Meteor 650

Gepresenteerd in twee verschillende versies – Super Meteor 650 en Super Meteor 650 Tourer – en zeven aantrekkelijke kleuren. Zoals verwacht lag deze net iets boven de range van de Interceptor 650 en Continental GT 650 van Royal Enfield. Zeker is dat het een geduchte concurrent voor het kleine huidige aanbod wordt in de low-rider cruise-segment. De Vulcan S of de Honda Rebel 500 die een beduidend lager vermogen biedt, kunnen de borsten nat maken.

Beschikbare kleuren:

Celestial Red ( € 9.999,-)

Celestial Blue ( € 9.999,-)

Interstellar Green ( € 9.849,-)

Interstellar Grey ( € 9.849,-)

Astral Black ( € 9.549,-)

Astral Blue ( € 9.549,-)

Astral Green ( € 9.549,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Super Meteor 650
Kleur Clestial Blauw en Rood
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.699,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion