Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 410 - 2022

Garantie: Ja
17750 Km
.
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Koppel: 32 Nm
Afmetingen (LxB): 219 x 84 cm
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 127 km/u
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Royal Enfield Himalayan 410! 
Deze dealer onderhouden Himalayan is van uit de eerste generatie en voorzien van de kenmerkende two tone blauwe/ witte brandstoftank. Naast de complete originele uitrusting is deze Royal o.a. ook voorzien van valbeugels, koffer rek en tourzadel.

Wij leveren deze pure all road inclusief afleverbeurt, boekje, sleutels en garantie.
Met de slechts 17.750 km op de teller staat hij klaar voor de volgende liefhebber!


Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, navigatiesysteem, telefoonintegratie, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion