Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  GUERRILLA 450 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit/Blauw
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Royal Enfield Guerrilla 450 (ook wel GRR 450 genoemd) is er in de varianten Dash en Flash met vier opvallende kleurstellingen bij MVM op voorraad! Deze krachtige motorfiets is perfect afgestemd op zowel stadsverkeer als bochtige buitenwegen. Met zijn dynamische karakter en gedurfde design onderscheidt hij zich moeiteloos van de massa. Gebouwd op het Sherpa 450-platform, biedt de Guerrilla 450 een ongeëvenaarde rijervaring die elke rit onvergetelijk maakt. Deze motorfiets is een ware revolutie in de wereld van roadsters.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion