Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 650 - 2025

Nieuw
Teal Green
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Iconische Stijl en Moderne Details van de Royal Enfield Classic 650

Met klassieke kenmerken als een druppelvormige brandstoftank en vintage ronde koplampen behoudt de Classic 650 de herkenbare charme van Royal Enfield. De moderne afwerking, zoals het vernieuwde zadel en bredere banden, geven de motor een unieke combinatie van old-school esthetiek en moderne functionaliteit.

Kracht en Controle: Het Hart van de Royal EnfieldClassic 650

Uitgerust met de veelgeprezen 648 cc parallelle Twin-motor, biedt de Classic 650 indrukwekkende acceleratie en soepele vermogensafgifte. Dankzij de rustige gasrespons en minimale vibraties is dit model ideaal voor rijders die een mix van kracht, balans en rijcomfort zoeken.

De stijlvolle Royal Enfield Classic 650 voor elke rijder

Met kleurstellingen zoals Vallam Red, Teal en Black Chrome eert de Classic 650 het erfgoed van Royal Enfield met een vernieuwde twist. Deze kleuren versterken de klassieke vormen en details van de motor, waardoor hij perfect past bij rijders die oog hebben voor stijl.

Beschikbare kleuren:

Vallum Red ( € 9.199,-)

Black Chrome ( € 9.299,-)

Teal ( € 9.099,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Classic 650
Kleur Teal Green
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Afleveringskosten
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.799,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.099,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion