Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BEAR 650 - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Wit
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een on-road scrambler met een sixties-karakter. Geïnspireerd op de Big Bear Run in de woestijn van Californië. Puur instinct, aangedreven door de geprezen paralleltwin van Royal Enfield.

De Bear 650 weerspiegelt het karakter van een zestienjarige amateur die in 1960, net als honderden andere hoopvolle coureurs de wildste race ooit in de woestijn van Californië wilde winnen: de Big Bear Run. Weerspiegelt de geest van Fast Eddie.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion