Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 ST-3 - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
ROOD
Vermogen:
81 kW
Teller:
81.618 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Te Koop Rewaco 
Type : RF-1 ST -3 / 3 Zitter ATM Trike
Bouwjaar : 2015
Kmstand : 81618
Motorinhoud : 1500 Cc 110 Pk
7 Versnellingen Automaat
Kleur : Rood
A.P.K T/m 02-2026

Band Voor : 200/50/R17 Op Star Velg
Banden Achter : 295/35/R18 Op Star Velgen
R.V.S Zijberschermbeugel
R.V.S Duo Passagierrailing
R.V.S Sissybar Duorijder
R.V.S Verstelbare Rem Pedaal
Spoiler : Kleur Zwart
Koffer +Neksteun +Kussen
Kofferrekje
Gordels voor + Achter
Kleur Zitjes : Zwart
Afsluitbare Tankdop
Sportline Voorvork
Chrome Spiegels
Snelgas
Crome / Electronische km + Toerenteller Cockpit
6 x Koplampenset
Sportline Uitlaat
Trekhaak
Windscherm
Geluidsysteem
7 Speed Automaat Power -Punch
Automaat
Mitshbishi 1500 Cc 110 Pk
Prijs 22.500,-
3 Maanden Garantie
Incl Servicebeurt
Voorbehoud Typefouten                                                                                              
 
 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion