Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 GT - 2020

Garantie: Nee
25609 Km
BLAUW METALLIC
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Rewaco RF1 GT 30th anniversary 
Bwj: 05-2020
Km stand: 25609 km
Motor: 1499 cc, turbo met 177 pk
Automatische versnellingsbak
Banden: 200/50-17 voor en 295/35-18 achter op grijze star velgen
RVS zijbeschermingsbeugel
RVS verstelbare rempedaal en voetsteunen voor de duo passagier
Spoiler in donker grijze kleur
Gordels voor en achter
Chrome spiegels
6x koplampenset
HD style stuur
Trekhaak
Stoelverwarming
Prijs: 34.950,- 
incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Koffer, Zetelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion