Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 GT Automaat - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TITAN / GOUD / METALLIC
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Te Koop Rewaco Trike
Type : RF-1 Pur 3 Gt Touring
Bouwjaar : nieuw
Kmstand : 10
Motorinhoud : 1500 Cc
7 Versnellingen Automaat
Kleur : Titan / Goud / Metallic
A.P..K  nieuw


- Band Voor : 200/50/R17 Op Star Velg
-  Banden Achter : 295/35/R18 Op Star Velgen
- R.V.S Zijbeschermbeugel
- Zijkoffers Met Armsteunen
- R.V.S Sissybar Duorijder
- R.V.S Verstelbare Rem pedaal
- R.V.S Verstelbare Voetsteunen Voor Duo Passagier
- Spoiler : Kleur : Zilver
- Koffer + Neksteun + Kussen 
- Kleur Zitjes : Zwart / Grijs
- Afsluitbare Tankdop
- Sportline Voorvork
- Chrome Spiegels
- Chrome Handvatten
- Snelgas
- Chrome Elektronische Km + Toerenteller Cockpit
- 6 x Koplampeset
- Sportline Uitlaat
- Style H.D. Stuur
- Windscherm
- Geluidsysteem
- 2 Jaar Fabrieksgarantie
- Touring Kuip
- Afneembare Beenbeschermer
- Comfort Pakket
- 7 Speed Automaat Power - Punch
- A.B.S  
- One Key Systeem
- Cruise Control
- Instelbare Veren < Performance
- Stoelverwarming
- Rewaco ST- LT GT Touring Comfort Trike
- Automaat
- Mitshubishi 1500 - 110 PK
- R Edition Remmen
- A Uitrij Camera
- Touring Sound Systeem
- Prijs 56.858,-
- 2 Jaar Fabrieksgarantie


 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Koffer, Windscherm, Zetelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion