Deze prachtige Piaggio MP3 500 HPE in de stijlvolle kleur Nardo Grijs biedt niet alleen een opvallend design, maar ook langdurige betrouwbaarheid. Ondanks de kilometerstand is deze driewieler nog klaar voor vele kilometers en avonturen. De MP3 is recent volledig nagekeken, waarbij groot onderhoud is uitgevoerd en de motor een grondige inspectie heeft ondergaan.
Een extra pluspunt is het nieuwe motorblok dat onlangs is geïnstalleerd, wat de motor in topconditie brengt en zorgt voor nog jaren rijplezier. Met 93.782 kilometer op de teller blijft deze MP3 in uitstekende staat, mede dankzij de recente vernieuwing van het blok.
Bovendien wordt deze Piaggio geleverd met 3 maanden garantie. De motorscooter is uit 2018 en combineert moderne technologie met een robuuste bouwkwaliteit, perfect voor zowel stadsverkeer als langere ritten. Deze MP3 biedt een soepele en comfortabele rijervaring, ideaal voor zowel woon-werkverkeer als ontspannende toertochten.
Twijfel niet om contact op te nemen voor meer informatie of een proefrit. Dit is de ideale kans om een betrouwbare en stijlvolle MP3 te bemachtigen!
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren.
Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.