Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 LT TOURING - 2013

Garantie: Ja
63067 Km
Mat Grijs
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze stijlvolle Piaggio MP3 500LT Touring staat nu bij ons te koop! Met een kilometerstand van 63.067 km verkeert deze motorscooter in nette en goed onderhouden staat.

De MP3 is volledig door ons nagekeken, waarbij eventuele slijtageonderdelen zorgvuldig zijn vervangen. Dit betekent dat je met een gerust hart de weg op kunt. Bovendien bieden we je extra zekerheid met 3 maanden garantie op deze betrouwbare en veelzijdige Piaggio.

Ben je op zoek naar een comfortabele, wendbare en praktische motorscooter? Kom dan langs voor een bezichtiging of een proefrit en ervaar zelf het rijcomfort van deze MP3 500LT Touring.

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of bezoek onze showroom!
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion