Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS SW - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DIV. KLEUREN
peugeot - metropolis-sw
peugeot - metropolis-sw
peugeot - metropolis-sw
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Peugeot Metropolis SW is afgeleid van de stijlvolle 508 vierwieler en biedt een uitgebreid scala aan functies, waaronder het I-connect systeem. Met het I-connect systeem kun je eenvoudig je telefoon koppelen aan het 5" TFT-kleurenscherm om functies zoals navigatie te gebruiken.

Veiligheid heeft de hoogste prioriteit bij deze driewielige motorscooter, dankzij zowel een gecombineerd remsysteem (SBC) als een antiblokkeersysteem (ABS). Een extra voordeel van de Peugeot Metropolis SW is dat je deze kunt besturen met een B-rijbewijs, op voorwaarde dat dit rijbewijs is behaald vóór 19 januari 2013.

De Peugeot Metropolis SW is standaard uitgerust met een royale topkoffer van maar liefst 54 liter, waardoor je klaar bent voor elke reis. Ontdek nog meer voordelen van de Metropolis SW
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo motoren voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion