Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 RC - 2016

€ 8.750,- € 10.500,-
Garantie: Ja
49500 Km
Zilver,zwart,rood
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette en origineel Nederlands geleverde MV AGUSTA nu afkomstig van de 1e eigenaar! 
Motor is in goede staat van onderhoud en staat op verse banden, verdere slijtage delen zijn in orde en de olie en filters zijn nieuw.

Bouwjaar: 2016
Tellerstand: 49500

Voorzien van:
  • Handvatverwarming
  • Traction control instelbaar
  • Cruise control
  • ABS
  • 4 rijmodi
  • Quickshifter instelbaar
  • Kofferset
  • Luxe TFT Display met veel mogelijkheden
Kortom deze gave motorfiets staat klaar voor jou, neem nu contact op per mail of bel/app Tel 0650266464.

Prijs €8750.- 
Inclusief gratis tenaamstellen en 10 dagen gratis Allrisk verzekering.

Inruil? Ja,graag.

  • Garantie is mogelijk in overleg.  Net niet genoeg geld, of liever een deel financieren? Geen enkel probleem. Snel geregeld via numotorrijden.nl of via de website van motoroccasion en via de betreffende advertentie op het kopje betaalgemak te klikken. Vragen? Bel!

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion