Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 LUSSO SCS - 2021

Garantie: Nee
7900 Km
Rood
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een zeer exclusieve 75 jaar editie van de turismo veloce.
Nummer 116 van 200 gebouwd met plaatje en certificaten erbij.
Alles compleet met scs systeem kofferset en navigatie.
  • Rob en Tom Sprakel hebben al 25 jaar een bovag autobedrijf aan de 
    weerseloseweg 2 te enschede.Al vanaf onze prille jeugd zijn we jaarlijks bij de TT in assen aanwezig.

    Maar sinds de laatste jaren heeft Rob mede door hun gezamelijke passie
    voor motoren,al vele mooie motoren naar nieuwe eigenaren doen gaan.

    Het aanbod varieert van Aprillia Ducati ktm tot aan Yamaha.Zie onze website www. motorsprakel.nl voor voorbeelden .

    Bij motorsprakel is het inruilen van u auto caravan of camper 
    geen probleem.

    Tevens werken wij met zoek opdrachten.

    Wij geven ook garantie op onze motoren.

    Motorsprakel
    weerseloseweg 2
    7522pt enschede
    tel 0637445287
    info@autosprakel.nl

    Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag van 8.99 tot 17.00 uur
    Zaterdag van 8.00 tot 12.00 uur.

    Kom gezellig keer langs de koffie staat klaar.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Sprakel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion