Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  RAID 250 - 1960

Garantie: Nee
22896 Km
ROOD
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

MV Agusta RAID 250


- Kenteken: ZM-71-21
- Merk: MV Agusta
- Model: RAID 250
- Tellerstand: 22896 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1960
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 247 cc
- Aantal cilinders: 1
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Deze prachtige MV verkeerd in zeer nette gebruikte staat, een mooi collectors item,  prijs is op basis "zo mee"

Within Italy in the mid-1950’s   a 150cc and 175cc motorcycle was considered a mid-sized bike. So when the 250cc Raid (an Italian word describing a long fast, and adventurous trip by a motorcycle or car) debuted at the 1956 Milan Trade show, it generated considerable interest. With a displacement of 250cc, the Raid considered aa large capacty bike, able to crosss the Contenent with ease. With its 4-stroke, single cilinder engine rated 14 HP at 5.600 rpm, the Raid could top out at 115 km/h. The suspension was a traditional MV; a front fork with hydraulic shocks absorbers. Reflecting the 145 kg heft, the brakes were upgrated, with both front and reaar drums measuring 220mm. Priced upon release at 290.000 Lire, production ended in 1962.
Engine:  Technical Specification (1959)
Cylinders / Cycle: single / 4-stroke
Displacement: 246,6 cc
Bore x stroke: 69 x 66 mm
Compression ratio: 7,2:1
Power / rpm: 14 HP / 5,600
Torque / rpm: NA
Cooling: air
Distribution: pushrod
Carburettor: 24 mm carburettor
Ignition: dynamo-commutator
Lubrication: wet sump
Starting: kickstart
Primary drive: gear
Clutch: wet multiple plate clutch
Gearbox: 4 speeds
Final drive: chain
Chassis:
Frame: double cradle tubular and pressed steel frame
Front suspension: telescopic hydraulic fork
Rear suspension: swingarm with hydraulic shocks
Front brake: 220 mm drum
Rear brake:  220 mm drum
Front tire: 3.00 x19”
Rear tire: 3.25 x19”
Wheels: spokes
Tank: 17 litres
Length: 2040 mm
Width: 590 mm
Wheelbase: 1340 mm
Weight: 160 Kg
Performance:  115 kp/h

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl

fransbleeker.nl/




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1920 - In Mandello del Lario richtten op 15 maart 1920 Carlo Guzzi, technische genie en ontwerper, en zijn vriend Giorgio Parodi, de zoon van Emanuele, de -Societa Anonima Moto Guzzi- op. En zo werd een van de beroemdste motorfietsmerken geboren. Carlo Guzzi en Giorgio Parodi waren een paar jaar daarvoor werkzaam bij de luchtmacht en samen met motorfietscoureur Giovanni Ravelli tot de ontdekking gekomen dat ze allen een brandende hartstocht voor de motorfiets hadden. In tegenstelling tot bijna alle andere constructeurs die in die jaren constant streefden naar betere prestaties was men bij Moto Guzzi gefocust op het feit dat elke component van de motorfiets het vooral moest hebben van de functionaliteit en betrouwbaarheid. Dit word al direct zichtbaar in het eerste prototype. Radicaal verschillend van andere motoren in zijn motorconfiguratie en framebouw. Een filosofie die Moto Guzzi door haar meer dan tachtig jarig leven nog steeds nastreeft.
© 2000 - 2024 Motoroccasion