Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE 650 ABS SPOKE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ANTRACIET
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

Moto Morini X-CAPE 650, Nieuw. Uitvoering met Spaakwielen. 3jaar Fabriek garantie.

Deze Italiaans gestylede adventure 650cc twin staat klaar voor u.

Standaard voorzien van:
- 19" voorwiel
- 17" achterwiel
- Spaakwielen
- Pirelli Scorpion STR banden
- Marzocchi vering
- Brembo remmen
- 7"TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Uitgebreide boordcomputer
- 12v voeding in cockpit
- LED koplamp
- LED knipperlichten
- en veel meer…..

De Moto Morini X-CAPE is een alleskunner! Zowel voor uw avontuurlijke trips, maar ook uw woon-werk verkeer. Hij gaat geen uitdaging uit de weg….

Ook beschikbaar voor erg interessante vanaf prijs van slechts €8.299,- (met gietwielen).

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion