Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 STRADA - 2024

€ 13.399,- € 14.399,-
Garantie: Ja
250 Km
Zwart
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Het gaat hier om de nieuwe model Moto Guzzi V85 Strada!


De iconische en direct herkenbare styling van de Moto Guzzi V85 evolueert, deze keer met een meer eigentijdse interpretatie, waarbij talloze details zijn verfijnd die de authentieke charme van het oorspronkelijke model behouden.

De steunen van de koplampen en het instrumentenpaneel zijn nu van gegoten aluminium, in plaats van de stalen buizen van de vorige generatie, waardoor de topkuip een sportievere en dynamischere uitstraling krijgt. De nieuw ontwikkelde handgreep achter (aangeboden als accessoire voor de V85 Strada) is ook van aluminium. Deze stijlvolle keuze draagt bij aan het verbeterde comfort en de ergonomie voor de passagier. De brandstoftank is een van de bepalende elementen van de V85 line-up, met zijn fraaie vormen die nu nog robuuster en dynamischer ogen. De tweecilindermotor heeft nieuwe cilinderdeksels, waarvan het ontwerp de technische upgrades van de motor benadrukt. De motor voldoet aan de nieuwe Euro 5+ emissievoorschriften en heeft veel inspanningen ondergaan om het vermogen te verhogen en de gasrespons - en dus het koppel - bij lage toerentallen te verbeteren. Dit is bereikt dankzij de toepassing van variabele kleptiming en klepsensoren. Het resultaat is een hoger maximumkoppel - 83 Nm bij 5.100 t/min - en meer vermogen - 80 pk bij 7.750 t/min - evenals meer rijplezier en een betere gasrespons, die meer flexibiliteit biedt bij lage toerentallen en hoge versnellingen. De injectie maakt gebruik van een enkelvoudig 52 mm gasklephuis, terwijl de Ride-by-Wire gasklepregeling met meerdere dimensies, een oplossing die een nauwkeurige regeling van de opening van de gasklep mogelijk maakt, niet alleen de algehele efficiëntie optimaliseert voor een soepele, rijke vermogensafgifte, maar ook het brandstofverbruik verlaagt.

The De Moto Guzzi V85 Strada is de perfecte 'praktische machine', die uitblinkt in dagelijkse stadsritten en excursies op zowel stadswegen als buiten de stad. Hij wordt gekenmerkt door een minimalistische, elegante en kenmerkende styling, waarbij de achterkant slank en gestroomlijnd is, zonder handgrepen, en zonder de typische beschermplaat en handkappen van enduro motoren (nog steeds verkrijgbaar als accessoire). De uitrusting is ook voorzien van nieuwe aluminium spaakwielen die lichter en wendbaarder zijn, wat een positief effect heeft op het rijgedrag. De Moto Guzzi V85 Strada weegt 4 kg minder dan de V85 TT versie. Het weggerichte ontwerp wordt verder benadrukt door het lage spatbord op het voorwiel en de stijlvolle kleuren Nero Isola en Grigio Brera.
Opties en Accessoires:
ABS, Traction control, Rijmodi, nieuw TFT-Display, LED Verlichting, Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion