Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In een nieuwstaat verkerende Moto Guzzi V7 Stone 850.
1e Tenaamstelling: 10-2022
Km.stand: 3550 km
Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.
Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires.
Openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Dwarsgeplaatste 90° V-twin |
Boring x slag | 84|77 |
Cilinder inhoud | 853 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | twee kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 65|48|6800 |
Max. koppel | 73|5000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Hydraulische telescoopvork Ø 40 mm |
Vering achter | Twee-armige achterbrug met twee schokdempers met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Zwevende roestvrijstalen schijf diam 320 mm, Brembo-remklauw met 4 gedifferentieerde en tegenoverliggende zuigers. |
Remmen achter | Roestvrijstalen schijf diam 260 mm, zwevende remklauw met twee zuigers |
Voorband | 100/90 |
Achterband | 150/70 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 218 |
Leverbare kleuren | Nero Ruvido (zwart), Arancione Rame (oranje), Azzurro Ghiaccio (lichtblauw) |
Beschrijving | Nieuw motorblok
Een nieuwe, van de “Tuttoterreno” V85 TT afgeleide krachtbron maakt zijn debuut. Dit is de nieuwste en modernste krachtbron uit Mandello. Hij levert hogere prestaties en garandeert een grotere algehele efficiëntie zodat u altijd verzekerd bent van maximaal rijplezier en ongeëvenaarde betrouwbaarheid. |
| Dealerschappen: APRILIA, MOTO GUZZI, PIAGGIO |
Wij verkopen kwaliteitsproducten en onderscheiden ons door een uitstekende klantenservice!
We doen er alles aan om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Het is niet voor niets dat de meeste van onze klanten steeds weer bij ons terugkomen. Kom eens langs en bekijk ons assortiment met eigen ogen!
We verheugen ons op uw komst.
 | Eindhoven, Noord-Brabant |
 | 040-2418627 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken