Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1970, 45924 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 7.290,- p/mnd klik hier
1972, 53621 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
2004, 32000 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 5.490,- € 6.490,- p/mnd klik hier
2008, 3225 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 15172 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2009, 27579 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2009, 6800 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2010, 33203 Km
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2010, 10140 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2011, 32120 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 11267 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2012, 39800 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2012, 12855 Km
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 8170 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2014, 42980 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2014, 22885 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2014, 21500 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.448,- p/mnd klik hier
2014, 7643 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2014, 26000 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.490,- € 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 20795 Km
Wist u dat: In de motortaal "Fijn kantwerk" betekent: Bij het tunen van een motorblok wordt om gewicht te besparen zoveel mogelijk metaal van de bewegende delen verwijderd. Dit alles mag echter niet ten koste gaan van de sterkte van de onderdelen. Een drijfstang waarin teveel gaten zijn geboord om gewicht te besparen wordt wel aangeduid als fijn kantwerk. Ten eerste omdat het aantal gaten daaraan doet denken en ten tweede omdat de drijfstang als kantwerk an worden dubbelgevouwen en daardoor als hoogbelast onderdeel van een racemotorfiets niet meer kan functioneren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion