Nieuwsbrief:

MASH  BRITISH SEVEN 125 - 2023

14577 Km
Groen
mash - british-seven-125
mash - british-seven-125
mash - british-seven-125
mash - british-seven-125
mash - british-seven-125
mash - british-seven-125
mash - british-seven-125
mash - british-seven-125
mash - british-seven-125
mash - british-seven-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en jonge Mash British Seven 125 incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Onderhoudshistorie
  • Bagagedrager

Zeer goed onderhouden Mash British Seven 125 die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie traject!

Motor is door ons nieuw verkocht en komt rechtstreeks van de eerste eigenaar!

Standaard geschikt voor het A1 rijbewijs!

De geheel nieuwe British Seven 125 LC ABS is vanaf nu voorzien van een vloeistofgekoelde 125cc 1-cilinder. Levert niet alleen meer vermogen (11kW) dan zijn voorganger maar is ook nog eens stiller en verfijnder. Zijn grote groene tank en retro tankdop bepalen niet alleen de look maar je kan er ook vele kilometers mee maken. Dit is mede mogelijk gemaakt door de nieuwe Euro5 elektronische benzine inspuiting. Ook de remmen zijn helemaal up to date. Een modern ABS remsysteem zorgt ervoor dat de Britisch Seven 125 LC altijd op tijd stilstaat! Naast standaard LED verlichting voor en achter is ook het dashboard geheel vernieuwd.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Mash
Model British Seven 125
Kleur Groen
Segment Retro
Cilinderinhoud 124 cc
Kilometerstand 14.577 km
Bouwjaar Mei 2023
Garantie Fabrieksgarantie tot en met Mei 2026
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion