Nieuwsbrief:

KTM  RC 390 - 2015

Garantie: Ja
26223 Km
Zwart, wit, oranje
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
originele Nederlands geleverde motorfiets komt nu van de 3e eigenaar welke hem 6 jaar lang in bezit heeft gehad. Maximum vermogen van 32 kW (44 PK) wat hem geschikt maakt voor het a2 code 80 rijbewijs. 

Bouwjaar: 2015
Tellerstand: 26223

Starten lopen, wij hebben hem nog een nieuwe accu meegegeven!

Alle elektra werkt, staat goed op de banden, start direct en rijd en stuurt zoals het behoord!

Voorzien van extra's zoals:
Full LED verlichting
Korte kentekenplaathouder
Akrapovic uitlaatdemper ( gave niet overdreven sound!)
ABS
Kuipwerk nette staat ( geen schuivers of schade gehad)

Kortom deze KTM is READY TO RACE en staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs €3750.- incl 1 maand gratis verzekerd ( dekking naar keuze, zonder addertjes)
Inruil, ja graag

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion