Nieuwsbrief:

KTM  RC 390 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
RED BULL BLUE / ORANGE ( A2)
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Laatste gloednieuwe KTM 390 RC ABS uitvoering tegen zeer speciale prijs op = op

* A2 /35 KW uitvoering
* Wordt geleverd incl. 24 mnd fabrieks garantie
* Mogelijkheid tot 48 mnd fabrieksgarantie tegen meerprijs
* Prijs is excl. € 199,- kosten rijklaar maken
* Für unsere Deutsche kunden € 6.190,- incl. 19 % Deutsche Mwst.
  • Motorcenter Venlo is al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.
    TELEFONISCH BEREIKBAAR OP : 06-51305405

    P.s. vakantie van 23 juni t/m 03 juli , wel bereikbaar voor info op GSM nummer. Motorcorner.nl volledig aanwezig 24/7 bestellen.



    Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM  06-51305405 
    We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     
  • Vanaf 01-05-2025 zijn wij verhuisd.
    U bent van harte welkom is ons nieuwe onderkomen.

    Rudolf Dieselweg 28a
    5928RA  Venlo





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorcenter Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion