Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE L - 2020

Garantie: Nee
15493 Km
Zwart
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 890 DUKE L (bj 2020) – A2 geschikt

Ook is Financiering mogelijk v.a. €175,04 per maand

Zo’n 16.000 km heeft deze vette twin op de teller, bij elkaar gereden door een liefhebber met het KTM hart op de juiste plek. 
Bouwjaar 2020 en met een bekend onderhoudsverleden .

Uitgevoerd in een strakke zwarte kleur  met oranje accenten, is deze motor zowel technisch als optisch in goede conditie. Met een IXIL uitlaat (met E-keur dus altijd legaa)l en carbon afdekkap op de duozit staat ze in de startblokken voor een flinke streetrace – of toertocht, wat jij wil.

De KTM 890 Duke L is een speelse en lichte naked bike met het hart van een volbloed. Speciaal afgestemd voor A2-rijbewijshouders biedt hij 95 pk puur rijplezier, met scherpe handling en indrukwekkende wendbaarheid. Dankzij het lage gewicht en het precieze rijwielgedeelte voelt hij zich net zo thuis in de stad als op bochtige bergwegen. De bekende KTM-look in combinatie met een krachtige twin zorgt voor een sportieve uitstraling met inhoud. Comfortabel én strak, deze Duke is gebouwd voor wie van karakter en controle houdt. Een opstapmodel? Misschien. Maar dan wel eentje met serieuze ambities.

Maximum vermogen 70 kW {95 Pk} @ 8750 rpm
Maximum koppel 86 Nm @ 6500 rpm

Kilometers: 14.600
Bouwjaar: 2020
Kleur: zwart / oranje

Deze Duke wordt geleverd inclusief afleverbeurt! Bezorgen op locatie is mogelijk, neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

Wil je deze motor toch graag nog verder customizen? Ook dit doen wij graag en er zijn in overleg veel mogelijkheden! Bij aanschaf van een motor doen wij dit extra scherp geprijsd, Win Win dus!

Enthousiast geworden van deze prachtige Duke 890 L maar zijn de financiën nog niet toereikend? Geen probleem! Want bij ons kun je vrijblijvend een financiering aanvragen via NUmotorrijden.nl. Motorrijden wil je tenslotte NU en NIET pas morgen! Neem hiervoor contact met ons op om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.

Heb je nog vragen, of wil je de motor graag bij ons in Aldeboarn, Friesland komen bezichtigen? Neem dan contact met ons op, wij zijn ter aller tijden telefonisch of via Whatsapp bereikbaar via de onderstaande telefoonnummers:

Job Veenstra
06-19683808

Ferdinand Veenstra
06-83333430




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Veenstra Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion