2-cilinder, 4-takt, paralleltwin Vloeistofgekoeld met water / olie-warmtewisselaar
Boring x slag
68.8 mm x 68.8 mm
Cilinder inhoud
889 cc
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
pk / 77 kW bij tpm
Max. koppel
100 Nm bij tpm
Koppeling
PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
20 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
WP APEX 43
Vering achter
WP APEX - Monoshock
Remmen voor
320 mm Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf
Remmen achter
260 mm Zwevende remklauw met 2 zuigers
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
850 mm
Drooggewicht
196 kg
Leverbare kleuren
Beschrijving
De rit hoeft niet te eindigen als de weg dat doet. De KTM 890 ADVENTURE combineert de lichtgewicht en sportieve eigenschappen die je van een KTM ADVENTURE-motorfiets mag verwachten om een ​​buitengewoon capabele avonturier te leveren - zowel op als naast het asfalt. De KTM 890 ADVENTURE is nu met meer grunt van de motor, verbeterd rijgedrag, meer instelbare vering en op de rijder gerichte technologie de ultieme weg- en grindreiziger.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Wist u dat: In de motortaal "Blazen" betekent: Met een hoge kruissnelheid doorjakkeren op de snelÂweg. Vroeger werd wel gezegd ‘Ik blaas je’. Vincent Mahieu beÂschrijft in Tjies (Den Haag, Moesson, 1958) de ervaringen van een groep jonge motorrijders in Nederlands-Indië: ‘We schilÂderden op ons achterspatbord uitdagende teksten als «Excuse my dust», of maakten er een gewoonte van een andere motorÂrijder bij het passeren de opgeheven hand te laten zien en dan net te doen of we een veertje van de handpalm wegbliezen: «Ik blaaas je...