Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE - 2019

Garantie: Ja
2351 Km
Oranje wit
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: KTM 790 Adventure (2019)

Op zoek naar een motor die avontuur en prestaties combineert? Deze KTM 790 Adventure (bouwjaar 2019) is de perfecte keuze voor de serieuze avonturier. Met slechts 2.351 km op de teller is deze motor praktisch nieuw en klaar om samen met jou nieuwe horizonten te verkennen.
Specificaties:


Bouwjaar: 2019
Kilometerstand: 2.351 km
Motor: 799cc parallel-twin, 95 pk
Kleur: Oranje wit 
Staat: Zeer goed, altijd goed onderhouden

Extra’s:


Electronische rijmodi voor optimale prestaties op zowel asfalt als off-road
LED-verlichting en TFT-display voor een moderne uitstraling en duidelijke weergave
Volledige KTM uitrusting, waaronder traction control, ABS, Quick shifter +
Lichte en wendbare motor voor uitstekende manoeuvreerbaarheid, zowel op de weg als in het terrein


Deze KTM 790 Adventure biedt het beste van twee werelden: het comfort en de technologie van een moderne reisenduro gecombineerd met de robuustheid en de capaciteit om elk avontuur aan te gaan. Met zo'n lage kilometerstand is deze motor nog in uitstekende staat en klaar voor vele nieuwe ritten.

Prijs: 9500-,

Voor meer informatie of om een proefrit te plannen, neem gerust contact op! Dit is jouw kans om te rijden op een van de meest veelzijdige avontuurlijke motoren van KTM!

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 5 RIDE MODES, ABS, DTC, HILL HOLD CONTROL, LEASE MOGELIJK, MTC+MSR, ONDERHOUDSHISTORIE, Originele uitlaat, Quickshift, SMOKE WINDSCHERM, TCS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AS Motoren
Ook van deze verkoper:
Uw zoekactie heeft geen resultaten opgeleverd.

Terug
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion