Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE - 2014

€ 5.499,- € 5.899,-
26000 Km
Zwart
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een KTM Duke 690 ABS?

Mis deze najaarsdeal dan niet!

Van €5.899 nu voor €5.499


Wij van Harder Motoren bieden je dit puntgave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit 2014 en heeft pas 26.000km ervaring en is in absolute topstaat.

De motorfiets komt met leuke opties, zoals:
- Korte kentekenplaathouder;
- KTM Powerparts zadel;
- Nieuwe voorband;
- geschikt voor A2.


Wij leveren de motorfiets af met een nieuw voorband en een volledige onderhoudsbeurt, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Voor slechts €5.499 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion