Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Ben jij op zoek naar een
KTM Duke 690 ABS?
Mis deze najaarsdeal dan niet!
Van €5.899 nu voor €5.499
Wij van
Harder Motoren bieden je dit puntgave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit
2014 en heeft pas
26.000km ervaring en is in
absolute topstaat.
De motorfiets komt
met leuke opties, zoals:
- Korte kentekenplaathouder;
- KTM Powerparts zadel;
- Nieuwe voorband;
- geschikt voor A2.
Wij leveren de motorfiets af met
een nieuw voorband en een volledige onderhoudsbeurt, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.
Voor
slechts €5.499 is deze prachtige motorfiets van jou!
Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct
gratis verzekerd;
- Aangesloten bij het
Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste
5000km of 3 maanden;
-
Inruil mogelijk;
- Meer dan
35 jaar ervaring!
Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar
info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op
06-18865157.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Eencilinder, 4-takt |
Boring x slag | 102|80 |
Cilinder inhoud | 654 |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 65|48|7500 |
Max. koppel | 67|5500 |
Koppeling | APTC Meervoudige natte platenkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwschakel |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13.5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Dubbel gegrond, chroom molybdeem staal, poeder gecoated |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm, veerweg 140 mm |
Vering achter | WP Monoshock, veerweg 140 mm |
Remmen voor | Brembo 4-zuiger, vaste remtang, remschijf Ø 320 mm |
Remmen achter | Brembo enkel-zuiger, zwevende remtang, remschijf Ø 220 mm |
Voorband | 120/70 R 17 |
Achterband | 160/60 R 17 |
Wielbasis | 1472 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 865 |
Drooggewicht | 148.5 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met de oer-Duke heeft KTM indertijd de meest pure en onvervalste eencilinder motorfiets nieuw leven ingeblazen. De 690 Duke van vandaag de dag heeft ten opzichte daarvan veel gewonnen: aan gecultiveerdheid, ruimte voor de duopassagier en geschiktheid voor de lange afstand. Wat deze single niet verloren heeft, is haar oerkracht en dynamische rijkarakter. De modernste, in serie vervaardigde eencilinder ter wereld, met een precisie-onderstel dat is samengesteld uit de meest hoogwaardige componenten |
Bij Harder Motoren VOF is onze missie om liefhebbers van motorfietsen de mogelijkheid te bieden om kwalitatief hoogwaardige tweedehands motorfietsen aan te schaffen. We streven ernaar om een breed scala aan motorfietsen van verschillende merken en modellen beschikbaar te stellen, zodat elke motorliefhebber zijn of haar ideale motor kan vinden. Onze passie voor motorfietsen en onze jarenlange ervaring in de branche zorgen ervoor dat we onze klanten deskundig advies kunnen geven en hen kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze. Door eerlijkheid, betrouwbaarheid en klanttevredenheid centraal te stellen, streven we ernaar om een vertrouwde naam te worden in de tweedehands motorfietsenmarkt.
| Huizen, Noord-Holland |
| 06-18865157 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken