Nieuwsbrief:

KTM  1390 SUPER DUKE R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om het nieuwste model 2025 1390 Super Duke R.

2025 wordt het jaar van 30 YEARS OF DUKE; de volledig nieuwe KTM 1390 SUPER DUKE R en zijn geavanceerde stalgenoot, de KTM 1390 SUPER DUKE R EVO, zijn geëvolueerd tot de meest angstaanjagende uitvoeringen tot nu toe.
De cijfers liegen er niet om: met een cilinderinhoud van 1350 cm³, een vermogen van 190 pk bij 10.000 tpm en een koppel van 145 Nm bij 8000 tpm scheuren de modellen het asfalt aan stukken. Hun nieuwe, agressievere looks laten ook geen twijfel bestaan over hun felle karakter. Maar wat nog indrukwekkender is dan deze cijfers, is hoe effectief de DUKE de kracht van de motor op het asfalt overbrengt.
Voor 2024 heeft THE BEAST een opvallende aposematische evolutie ondergaan, waarmee hij een duidelijke waarschuwing afgeeft aan iedereen die het lef heeft om het tegen hem op te nemen. De geheel nieuwe ledkoplamp, tankspoilers en winglets die het uiterlijk van de DUKE domineren, maken duidelijk dat er niet met hem te spotten valt. Een verder gereduceerde subframeafdekking elimineert het remlicht en zorgt voor een nog scherpere, pure look en rijbeleving. Doordat het totaalprofiel verder verlaagd is en er nog meer nadruk op het compacte chassis is gelegd, oogt de KTM 1390 SUPER DUKE R gespierder en agressiever dan ooit tevoren. Met andere woorden, wat de KTM aan hoogte heeft ingeleverd, heeft hij aan uitstraling erbij gekregen.
 
Opties en Accessoires:
Nieuwe benzinetank (17.5 Liter), Nieuw motorblok met 190PK en 145NM, Nieuwe LED Koplamp, Winglets, Knipperlichten met geintegreerd remlicht, Welkom-thuis verlichting, Michelin Power GP banden, Vernieuwde Track en Performance modus, Engine brake control, ABS, Traction control, Rijmodi, Wheelie control, Cruise control, TFT Display.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion