Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R EVO - 2022

Garantie: Ja
2794 Km
Oranje
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

1290 Superduke Evo / 

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Deze prachtige KTM 1290 Superduke R Evo 2022 verkeert in een zeer nette conditie en is voorzien van alle software pakketten.

- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Dealeronderhouden
- Garantie tot 06/2026

Onderscheidende opties:
- Akrapovic
- Powerpart tankpads
- Radiator bescherming
- Korte kentekenhouder
- Bar end spiegels
- Suspension pro
- Techpack
- Track Pack
- Track mode
- Performance pack
- Launch control
- Anti wheelie
- Motor vermogen selectie
- Cruise control
- MSR
- Quickshifter + / -

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion