Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZXR 750 RR - 1993

Garantie: Nee
35856 Km
Groen
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
kawasaki - zxr-750-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ZXR 750 RR steeds moelijker om te vinden uniek en zeldzaam. 

Van dit type zijn slechts 1000 motoren gebouwd. Dit is nummer 323. Er zijn er toen slechts 5 naar Nederland gekomen. Wellicht is dit nog een van de laatste hier te vinden. Motor heeft maar 1 eigenaar echt een liefhebber gehad.

Echt een originele ZX750K met  het originele blok.

Eigenaar heeft motor als sinds 1993 in bezit.

De originele ZXR 750 RR is onder ander standaard voorzien van Flat-side carburateurs, een Close Ratio versnellingsbak, aluminium tank en mono seat.

Motor is geheel aangepakt maar er zitten ook nog heel veel originele onderdelen van bij.

Motor heeft onder andere een andere voorvork, rem en schakelset remklauw achter , Marvic wielen, andere Air box, Carbon voorspatbord .

Verder voorzien van  een Yoshimura compleet uitlaat systeem En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Door ons nog in 2017 voorzien van een nieuwe set  Michelin Power RS waar eigenlijk niet mee gereden is.

Er zitten nog heel veel originele onderdelen bij waaronder de originele tank en achterkont maar ook de ander originele kuipdelen.

Dan hebben we er nog bij de originele voorvork en uitlaat ,extra wielen en nog heel veel extra andere onderdelen.

Dus eventueel nog terug te bouwen naar origineel. 

Er zitten nog 2 taxatie rapporten van bij de laatste van 2011 met een waarde van
€ 17400

Bel of mail anders voor meer info.



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Aangepaste bestickering, Aluminium (geanodiseerde) bouten en moeren, bobbins, dempers, andere en uitlaatsystemen, kuipdelen, andere, Motortuning, Originele uitlaat, Rem/schakelset, remmen, andere, solo seat, Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen, steunen, andere en/of pedalen, stuur, ander, velgen, andere, wielen, andere, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion