Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS - 2023

Garantie: Ja
3212 Km
Zwart/Rood/Goud
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende Kawasaki Z900RS uit 2023 met slechts 3.212km!

Wordt geleverd met 12 maanden garantie
  • Inruil is mogelijk*.

    Proefrit is mogelijk naar overeenstemming.

    Wilt u een motor bezichtigen of een proefrit maken?
    Geen probleem! Bel of mail ons voor een afspraak.

    06- 205 08 505 / info@vdh-motoren.nl


    *In & verkoop van nieuwe en gebruikte motoren*
    *Periodiek onderhoud volgens fabrieksspecificaties
    *Complexe diagnose en reparaties
    *Opbouwen van accessoires en complexe componenten
    *Schade afhandeling en reparaties
    *Uitgebreide financierings opties*
    *Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
    *10 dagen gratis All Riskverzekering**
    *Wij leveren ook nieuwe motoren* 

    Kijk voor nog meer zeer nette occasions op www.vdhmotoren.nl 
    VDH Motoren
    Industrieweg 23
    6651KR Druten
    06-20508505


    Volg ons ook op:
    Instagram    : @vdhmotoren
    Facebook    : @vdhmotoren

    * Vraag naar de voorwaarden.
    ** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    ***Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VDH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion