Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS - 2020

Garantie: Ja
4630 Km
Candytone Brown
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Met deze geweldige retro Z900RS steelt u overal de show! Geinspireerd door de eerste Kawasaki Z900 uit 1972 wordt deze motorfiets opgemerkt door elke liefhebber!

Deze zeer nette Kawasaki Z900 RS komt uit 2020 en heeft nog maar 4.630km op de teller.
Wij hebben deze motorfiets nieuw geleverd en onderhouden.

Klaar voor nog vele jaren rijplezier! 

Voor vragen en/of meer informatie, neem gerust contact met ons op.

  • Lemstra Motoren bestaat sinds 1993 en is al 26 jaar de grootste exclusief Kawasaki dealer van Noord-Holland.

    Voor nieuwe en gebruikte japanse motoren, verhuur, kleding, accesoires, onderdelen en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemstra Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion