Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2024

Garantie: Nee
2969 Km
Rood/Zwart
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze prachtige Kawasaki Z900 is nu beschikbaar voor verkoop! Het gaat om een BTW-voertuig, wat het extra interessant maakt voor ondernemers die op zoek zijn naar een krachtige en stijlvolle motor.

Deze Kawasaki is van het bouwjaar 2024 en biedt nog fabrieksgarantie tot en met 11 februari 2028, wat zorgt voor extra zekerheid. Of je nu een ervaren rijder bent of op zoek bent naar een upgrade, deze motor belooft ultieme prestaties en rijplezier.

Je bent van harte welkom om de motor in het echt te bewonderen. Neem plaats, stel al je vragen, en ervaar zelf de kwaliteit tijdens een vrijblijvende proefrit. Aarzel niet te lang, want zo'n kans laat je niet liggen!

Interesse? Neem vandaag nog contact op of kom langs!
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion