Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 - 2013

31511 Km
ZWART/ GROEN
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
kawasaki - z-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013

* BOVAG dealer
* Val bescherming
* Verstelbare hendels
* RAW in spiegels
* Donkere ruit
* Druppel lader aansluiting
* Duo seat cover
* Radiator beschermer
* ABS
* SC Project sportdemper
* Tail tidy





Zekerheidspakket van € 299,-

- 12 maanden garantie
- Slijtage delen minimaal 50%!
- Met volle tank afgeleverd!
- Uitgebreide onderhoudsbeurt

Zekerheidspakket van € 199,-

- Controle beurt
- Alle vloeistoffen
- Halve tank
- 1 maand garantie op het blok

Naast onze handel in motoren kunt u ook met een gerust hart bij ons terecht voor:

Onderhoud
Reparatie
Revisie
Schadeherstel
Banden
Stalling

Wij staan voor scherpe prijzen, kwaliteit en een persoonlijke aanpak.
Openingstijden:
Maandag: Op afspraak
Dinsdag: 8:30 - 17:00
Woensdag: 8:30 - 17:00
Donderdag: 8:30 - 17:00
Vrijdag: 8:30 - 17:00
Zaterdag: 9:00 - 16:00
Inruil en financiering mogelijk!

Rokemp Motoren

STERK IN MOTORWERK

Contact:
Telefoonnummer: 0527-240262
Adres: De Hagen 1
8325DB Vollenhove
info@rokempmotoren.nl
www.rokempmotoren.n




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rokemp Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion